Rock of school

Hejhej. Har inte hunnit (stavas det så? :question: ) blogga idag för vi har haft Rock of school.
För er som inte vet vad det är så är det 6:an och 7:an som blir indelade i band, så får man välja en låt som bandet ska spela så tränar man på den i ett halvår ungefär, sen spelar man upp det på Rock of school som är idag :)
Det gick jättebra faktiskt, super nöjd! :thumbup: Mitt band "The bodybuilders" hade låten Dreaming people som Jay Smith sjöng. Vi spelade upp för alla upp till 8:an nu på dagen, sen ikväll vid 19.00 så är det för alla föräldrar! :thumbup:


Två bilder från hur jag såg ut, men sen ikväll kommer jag fixa mig mer.
Bilder kommer nog ikväll tror jag, annars kommer dom imon! :)

Kommentarer
Anonym

söt!<3<3

2011-05-26 / 14:07:17
Hejhej

Vill gärna se dina bilder från showen! :)

2011-05-26 / 14:10:31
http://hejhej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback