Hissa & dissa


° Att min blogg snart heter tinanj.se!:thumbup:

° När man är jättetrött och skrattar åt allting (bara för att jag och Nimet gör det just nu:D)

° Att åka utomlands, såå roligt!

°
Hela min släkt från både mammas och pappas sida, so fetch!




° Mattanter som skäller för ingenting:tired:

° Sidan frossle.com. En sida där man tjänar pengar på bloggen, men problemet är att man aldrig får pengarna...

° Sån reklam som kommer upp ibland "Grattis du har precis vunnit en macbook, var vänlig och fyll i ditt kontokort nr så skickar vi den gratis" eller hur, varför behöver dom då mitt kontokort nr?

° När giraffer äter på mitt öra...


Kommentarer
kajsa

Jättejobbigt när giraffer äter på ens öra :/

händer flera gånger om dagen för mig..

2011-09-21 / 18:48:47
http://kkajsajohansson.blogg.se/
Anonym

håller med dig :)

2011-09-23 / 10:16:50
Patrik

Har inte heller fått pengarna från frossle. :/ Var ett tag sen du skrev inlägget, har det löst sig nu?

2012-01-04 / 15:54:43
http://www.sparrantor.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback