Bacillskräck

Okej, hade tänkt berätta om en sak jag inte har skrivit om här tidigare. Jag har världens bacillskräck. Låter kanske helt normalt, men jag svär det är det inte. När jag dricker ur ett glas här hemma kan jag aldrig dricka från det två gånger, utan jag måste ta ett nytt varje gång, även om det är 1 minut senare. I somras när jag sov över med mina två killkusiner köpte vi läsk, och dom ville att vi skulle dricka allihopa från samma flaska för dom visste inte att jag har bacillskräck och jag ville ju inte säga något, så det slutade med att jag inte drack någon läsk. När jag skakar hand med folk vill jag inte röra mig själv förrens jag har tvättat händerna. I skolan om jag råkar röra någons kläder gäller detsamma, går och tvätta händerna. Detta kan bli sjukt jobbigt tillslut, MEN, det finns undantag. Om jag INTE tänker på att jag har bacillskräck kan jag röra vad som helst och inte äcklas, så det är min hjärna som styr att jag har "bacillskräck", men det blir ju ännu svårare när man går runt och tänker "jag kan ta i allting" för då blir det precis tvärtom igen...Mamma kom hem från Ikea idag och hade med sig en present till mig och jag vart ju helt överlycklig, vet ni vad jag fick? Ett glas, som bara är MITT! :D

Har ni bacillskräck?

Kommentarer
Felicia

Lite, ibland! Men jag kan hålla med lite om när man skakar hand, speciellt med en okänd person.. :)

2012-04-15 / 21:08:28
http://feliciaafoto.blogg.se/
Angelica - Mamma till Bruce

Usch, det måste vara jobbigt att ha det så! Själv har jag inte bacillskräck så, tycker bara att det är äckligt att gå på ofentliga toaletter osv

2012-04-15 / 21:25:25
http://thestoryofangelica.blogg.se/
Mikaela

ååååh så likt det där är mig, trodde typ jag var ensam, det där med glaset, guuud så likt!

2012-04-15 / 21:50:05
http://mikaelaberggren.devote.se
Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Jag har inte alls mycket bacill skräck, fast ändå lite ;)

kramis♥

2012-04-16 / 08:16:31
http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Anonym

stackars dig hoppas du blir botad :D Jga har bacillskräck när det gäller andras saker ,typ främlingar som luktar illa.men annars kan jag nästan ta i rät mycket.

2012-04-16 / 17:27:02
http://jenniifersjo.blogg.se/
micaela

jag känner igen mig där .. iaf med att dricka ur samma glas / flaska.. eller äta med samma bestick eller nått liknande ..

och jag kan inte heller dricka ur ett glas som jag själv druckit i lite tidigare ..

kram♥

2012-04-16 / 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback