Nytt liv!

Om exakt 5 minuter börjar jag mitt nyttiga liv! Kom hem från Spanien i Fredags och sen dess har jag ätit sött heeeela tiden, kan erkänna nu att jag inte göra detta för att vara "nyttig" utan för att inte bli tjock. Gillar inte att Blondinbella uppmanar om att man ska äta vad man vill och vara nöjd med sin kropp när man är överviktig, det är inte hälsosamt. Vad tycker ni? Var ärliga:)För varje gång jag äter något onyttigt ryker i alla fall 200 kr från mina sparpengar, WOOPPPA! NU KÖR VI!
Mamma ska bli nyttig tillsammans med mig.:D Hon väger 1-2 kg mindre än mig, fast hon har faktiskt inte lika muskler heller, haha.;) 2 veckor utan sötsaker, jag kommer dö, men jag ska klara det!

Kommentarer
hannah

Jag tycker inte det handlar om vikt, för mig är det viktiga att man tycker om sig själv! Har man ångest för att man tycket att jag själv är för tjock, ja då får jag göra någonting åt det för att jag ska må bra med sig själv. Och tvärtom.

Kram

2012-04-09 / 00:27:15
http://hannahbj.blogg.se/
TECKNING & FOTO

Man får äta vad man vill egentligen, så länge man mår bra... Men det är ju oftast det man INTE gör. Jag skriver lite om kost och träning i min blogg, eller har precis börjat enligt min egna erfarenhet då. Och jag har blivit ganska fit och hälsosam senaste halvåret! Med träningsfreak runtomkring mig också.



Det viktigaste här i livet är i alla fall TRÄNING!!

2012-04-09 / 09:28:22
http://nataliehakansson.blogg.se/
Mikaela

Jag och mamma har också försökt göra sådär, flera gånger. Jag lyckades nästan.

Precis, jag gör också det bara för att inte bli tjock!

2012-04-09 / 10:22:01
http://mikaelaberggren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback