Svar på frågestunden!

Vilket ämne i skolan gillar du mest?


Svar: I 7:an var det svenska men nu har jag bytt till engelska!


Gillar du Justin Bieber?

 

Svar: Hmm, ja det gör jag faktiskt...


Hur kommer det sig att du började blogga?

 

Svar: Jag är för blyg för att göra såna här inlägg på facebook, därför skaffade jag en blogg istället!

 

Brukar du ha många läsare?

 

Svar: Asså det beror ju på hur man ser det. Jag tycker att jag har många läsare, men om man

jämför med Kenza är det ju inga alls:D

 

Vilket favorit färg har du?

 

Svar: Typ röd, blå och grön.

 

Okej ... Hm, när fyller du år? =)


Svar: Den 18 Februari...Vill egentligen vara född i typ December.


favoritoutfit? berskriv den ;)


Svar: Haha oj då...det beror lite på men jag tycker det typ är fint med jeans och en fin munktröja...

 

Gillar du paj?

 

Svar: Tahahaha, vilken fantasi du har:D Men ja, jag gillar paj.

 

 

Vad är jag för dig?


Svar: Du är min underbara klasskompis!

 

Har du någon kille?


Svar: Gaash! NEJ! Och jag vill inte ha det heller just nu:)

 

Är du kär i någon?


Svar: Haha, neej! Familjen, simningen och skolan går före allt!

 

Vad heter din bästavän?


Svar: Jeeeenny!

(Om du läser detta så saknar jag dig)


Tjänar du pengar på din blogg?


Svar: Yees det gör jag faktiskt!

 


Vad har du för dator?


Svar: Jag har en vit macbook

 


Hur kom du på ditt bloggnamn?


Svar: Min syrra hade en blogg som hette aleksandranj & då ville jag ha tinanj

 

Hej! Du skrev ett inlägg om att du hade en stalker, men sen tog du bort det. Har du verkligen en stalker?

 

Svar: Asså njaa...inte direkt stalker men den personen typ härmar mig med allting och gör precis som jag gör å så. Det kan bli rätt jobbigt, men vad ska man göra åt saken när folk avgudar en?:D



Vilken färg har din tapeter i ditt rum?

 

Svar: Vita med silver, guld, brun, svarta blommor...?

 


Vilket är ditt favvo-djur?

 

Svar: Min syster♥ Nej jag bara skojjar...men typ kossor. Speciellt mormor & morfars!

 

Gillar du tomater?

 

Svar: Nej usch! När jag var liten kräktes jag av en tomat sen åt jag inte tomat på flera år, sen började jag äta tomater igen fast nu kan jag inte det längre...Intressant va?

 

Ganska knäppa frågor va? ^^)

 

Svar: Det kan du ge dig på Jennifer! But I like it!;)


Kommentarer
Matilda

Sv: din mössa var fin , var köpte du den? :)

2011-10-16 / 19:15:27
http://baraamatildaas.blogg.se/
Anonym

Fett bra och roliga svar!! xDDD

2011-10-16 / 20:15:45
Filippa

Haha, rolig frågestund! :D

2011-10-16 / 20:16:54
http://filippao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback