Kaos dag....

Sunkig dag. Vaknade inatt och kunde inte somna om, tror jag hade feber också...Vaknade och är hur förkyld som helst/sjuk, men det finns nog ingen chans att jag får stanna hemma imorgon för mamma eftersom jag var borta från skolan veckan innan påsklovet (också sjuk)....Skulle egentligen haft träning kl 9 imorse, men jag fick skippa den eftersom jag är sjuk nu. Har 6 skolarbeten att göra klart(!!). Blev värsta trubbel här hemma med familjen så jaa, livet suger rätt hårt just nu.

Bild tagen för 6 dagar sen, står med en högtalare i handen och spelar in musikvideo till "Mamma mia", åh! :D
Som tur väl fick jag i engelskauppdrag att göra en film om något jag gillar, så jag sitter och gör en film om simning, så det är det som håller mig upp just nu.:)

Kommentarer
julia

Hoppas du får en fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback