Ovanligt

Godmorgon! Kändes så konstigt att vakna upp helt själv utan mina rumskompisar, utan att packa träningsväskan och utan att äta frukost med mitt simsällskap...Det är i alla fall skönt att vara hemma också, har ju saknat min familj!:D
Idag ska jag till Aleksandra (för er som inte vet har hon precis flyttat till lägenhet) och sova där med Nina. Hade egentligen velat sova hemma med mamma och pappa eftersom att jag inte har gjort det på en vecka, men Aleksandra ville så gärna att jag skulle sova hos henne så jag offrade mig.;)

Brun & fin igen! Ska visa er en före och efter bilder sen, hemskt ju!

Kommentarer
Nicole Kronqvist

2012-04-07 / 11:23:20
Nicole Kronqvist

Hoppas du får en bra påsk! :) Glad påsk! :)

2012-04-07 / 11:23:38
http://nisuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback