Bloggen

Asså jag har verkligen haft panik över bloggen.
Nu kan jag försklara vad som hände...
Aleksandra hade gjort en ny header till mig medans jag var och tävlade i Landskrona så skulle hon få hjälp av en tjej att sätta in headern. Sen när jag kom hem tyckte jag inte att det var fint eftersom att bloggen i stort sett var förstörd så frågar jag henne vem som har satt in headern. Då säger hon att det är en duktig tjej i hennes klass som är grym på det när det i själva verket var en tjej runt 11 år. Så hon hade gett ut MITT lösenord till någon hon inte ens kände! Och den tjejen fixade ju ingenting, ni såg ju själva hur bloggen såg ut. Hon ändrade textstilerna överallt och gjorde så att texten blev större sen tog hon bort mina färgen och förstörde allting!
Jag har typ haft panik över bloggen!
Men nu är det mesta fixat (har hållt på i en timme nu).
Kommer aldrig mer att ge ut mitt lösenord till någon.

Kommentarer
Louise

wow tur man inte har en design heh (A)

2011-07-12 / 15:37:26
http://lindkvistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback